Gamla godingar i lurarna och svetsa så svetten rinner!

God kväll på er!
.
Jag har fått CP-kli i min tumme :O hände på eftermiddagen när jag skulle skruva i nipplar i ett par grejer, och det vägrar sluta :O fattar inte vad som har hänt.. Ganska irriterande är det faktist x) aja.
.
Min blogg har börjat CP:a också.. Det blir inga stycken i texten när jag lägger ut inlägget! Så jag ska i detta inlägg sätta fina små punkter där jag ska ha mellanrum så det blir bra ^^
.
Denna vecka går ganska segt måste jag säga -.- men med Tracey Ullman, Joan Jett, Dolly Parton och Elvis Presley i mina vita (skitigt bruna) hörlurar så går allt som en dans.. Typ. I måndags blev jag besatt och lyssnade bara på Joan Jett hela eftermiddagen xD och igår va det Tracey Ullman hela dagen, och idag blev det Dolly och mot slutet blandades det in lite Elvis också ^^ Intressant..? Visst är det! :D
Så nu har jag gått dagarna in och dagarna ut o smådansat lite vid mitt bord och funderar på när jag ska åka ner till parken o daaaansa :) Snowstorm kommer ju till trånås framöver och då kanske man skulle dit? Fast det blir kanske inte så mkt bugg då..? Vad vet jag. Nej jag tycker de borde spela sån musik jag lyssnar på denna vecka ^^ Möhö.
.
Idag när jag kom hem o skulle parkera bilen och gick till biljettautomaten som tar emot kort (som står på en annan gata) så funka den inte :O så då fick jag springa upp o leta fram en massa småpengar o sen skena bort till myntautomaten innan jag fick min biljett... Det var inte kul ^^ men lite glad är jag ändå, för jag fick se att de satt in mitt namn på dörren idag :D Så himlans tjusigt!
.
Jaaaaaaha.. Men nu nu ska jag och min Sambo laga maaaaaat ^^
.
TjolaHOPP!
.

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha jasså inte? Spännande! :D

2011-12-07 @ 20:03:10
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Cindy

Svar: Hehe gör det ;) De var kul!



Härligt att du är riktig Linköpingsbo nu :)

2011-12-08 @ 12:31:33
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Taaack, det hade jag! :D

Ja äntligen haha! Vädret var skit, blåste och regnade skitmycket så vi kunde liksom inte göra någonting utomhus. Hotellet var tack och lov väldigt nära stan så det var bara däremellan vi gick, vi skulle ju gått på jul på liseberg men vädret tillät oss ju inte det så det var lite tråkigt men det var skojj ändå! Tror det var lite överdrivet med vädret de sa att det skulle vara storm och hit och dit men såååå farligt var det inte, visst regnade och blåste mycket men det blev ju inga direkta översvämningar vi märkte av! ;)

2011-12-11 @ 13:00:34
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha! ;D

Men jaaa, du och jag får åka dit i början på nästa år? Så jag får gå och kolla utan en karl som tjatar -.- DET GÖR VI?! :D som vi snackade om en annan gång :D

2011-12-12 @ 19:24:44
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Perfekt! Vi får boka in en resa i typ slutet på februari kanske? Då har vi nog lyckats samla ihop lite cash du och jag :D

2011-12-12 @ 19:58:54
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

GÖTTANS! Då säger vi så! :D

2011-12-12 @ 20:04:44
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0