Goder Afton




Nu känner jag att jag har varit ganska o-aktiv här. Vilket beror på att jag som ni vet har jobbat, o så har det inte hänt allt för mkt förutom att jag efter jobbet dött i soffan och ill-glott på snart 2 sesonger av Vampire Diaries.
Jag som trodde att jag aldrig skulle titta på den serien för den kopierade Twilight med allt (trodde jag). Men icke. Eller ja det är ju vampyrer och vargar/varulvar som Twilight. Det räckte med att se ett avsnitt så var jag fast! Haha och stackars Sebbe hatar det! xD

Igår fick jag min lön! Dock bara för 3 veckor eftersom jag inte jobbat längre. Och nu är lönen slut typ. Har betalat mina skulder till mamma och så fick Sebbe några ören med för han har varit snäll och tagit hand om mig nu under några månader så jag tyyyyp bor här nu.
Ja sen har vi varit och handlat ny rauter och en byrå, vilket var 2 måsten. Och tankat min bil, som jag trodde var tom för tankmätarn är trasig sen säkert minst ett år tillbaka, men det gick bara i 40 liter, så det fanns redan 20 liter i! Tur för mig, blev en billig bensinpeng. Och det är det ända, så ska jag betala min bilskatt och telefonräkning, så har jag julklkappar att handla. Sen är lönen nästan slut :( Vilket skit... Men så är det ju jultider och nytt år på G. Nästa månad skulle jag tro att det blir lite mer över!

Idag har jag iallafall varit "hundvakt". Har rastat två hundar två gånger, hundjävlar säger jag -.- haha dom som brukar vara jättesnälla var idag hur jobbiga som helst idag! Ryckte och slet som galna. Skulle åkt dit imorgon också men ägarna bestämde sig för att åka hem ikväll för att tanten som hundarna var hos inte klarade av det längre. Hon är ju trots allt 94 år, halvblind och halvdöv och har svårt att gå. Och den ena hunden har varit helknäpp.
Gör inget för min del, då slipper jag sitta o åka fram och tillbaka på E4an, min bil går inte bra på den vägen nu när det blåser så jäkla dant! Jag tänkte att "nu går det åt helvete" många gånger.. Usch.
Men nu när jag kom hem efter kvällspromenaden lyckades jag fickparkera! Brukar annars vara så att jag ringer till Sebbe och ber honom parkera åt mig... Jag hatar att fickparkera, jag får panik bland alla bilar och människor. (Min framgång kan dock berott på att jag hittade en ficka på en helt öde gata där det inte åker några bilar så här dags)

Men nu har jag svamlat tillräckligt om det. Imorgon ska jag banne mig införskaffa halsduk, vantar och mössa/pannband. Idag märkte jag hur jäkla kallt det är, och det är inte äns i närheten av hur kallt det KOMMER att bli. Har hittat mkt sött på Gina Tricot. Men får se om det blir något därifrån.
Nu ska jag dock inte plåga er mer om mitt skitsnack ^^ haha för jag ska vara social med min o-sociala pojkvän som fastnade bakom datorskärmen han med.

Hejdå på er!

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Haha och så fyller ju jag om en och en halv veckaaaaa (A)



Men HAHA Martina, bra att du lyckades med en fickparkering det är ju ett steg framåt! ;)

2011-11-27 @ 10:26:11
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0