Bad day...


Carl!

Halloj!
Ja nu var det allt några dar sen jag var inne här. Så jag ska väl berätta lite för er vad jag har sysselsatt mig med under helgen.

I fredags var jag ju ute med ronja, tur man har vänner med pengar ;) haha! Väldigt trevlig kväll.
Sen på lördagen var det fest hos Carl o Stoffe för Carl blev 25 år. Firades med TURTLES- och 90tals tema, så Carl var en turtle hela kvällen :P Jättekul hade vi och han fick många roliga presenter, och även det ända han önskat sig: fallskärmshoppning.
Så på söndagen borde jag legat o glott på film eller något hela dagen med tanke på allt festande, men då åkte jag till pappa för han har fyllt år. Så släkten kom dit och det blev massor fika och tårta som farmor fixat. Ingen bakar som hon kan jag säga! Klockan han bli endel innan jag kom tbx till Sebbe så det var bara att gå o lägga sig typ x)
Igår var jag i mjölby och träffade en kompis, Daniel.. Fick ett dataspel, rollercoaster 2, men det glömde jag så det ska jag hämta idag!
Jaa, idag åkte jag hem till mamma och busade med katten o lät han vara ute lite. Han har dock fått byta namn till Frasse.. Så nu sitter jag här med grisen i knät. Och har fixat med bloggen lite. Men är ändå inte nöjd -.-  men men.

Fick idag dåliga besked från jobbet jag har varit på intervju hos, men de skulle spara mina papper ändå.. Fasen. Men det är bara att söka vidare, nu har jag ju lite mer erfarenhet, eller hur man säger :)

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0