Chokladmuffins <3


NAMNAMNAAAMMMMM!

Goddagens!
Jaha idag har det inte hänt nåt särskillt mer än att min man fick hoppa in på jobbet idag trots att han va ledig, fast bara till kl 13.30 :)
Ville bara in och visa mina underbara chokladmuffins jag har bakat alldeles själv idag! En överaskning till Sebbe när han kommer hem. Han kommer nog bli glad den lille chokladgrisen :) Jag har faktist inte smakat på dom än.. Vill vänta tills han kommer hem ^^
Har dessutom diskat typ 3 dagars disk -.- fast bara endel, allt fick ju inte plats i diskstället så när det har torkat så blir det att köra igen. Blöö.. Men oj vilken hemmafru jag är! Japp japp japp.. Ska väl kanske äta något straxt med, blir rester från igår. Vi gjorde egna köttbullar till potatis o brunsås. Potatisen är dock slut så får antingen koka nya till mig eller nåt.

Imorgon kanske det händer något som gör min framtid ljusare! Förhoppningsvis. Men det tänker jag inte berätta än, ifall det inte blir som jag hoppas x)

Och så fyller Ronja 19 år idag! Grattis grattis :D <3 Om du nu läser detta. Hoppas du gör det så du ser mina fina muffinsar! ;)
Men nu ska jag inte sitta här! Känner hur magen börjar skrika efter mat.
Hajj!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha en av dom såg lite tuggad ut, men den hade visst bara fastnat i plåten :P

2011-09-22 @ 19:52:31
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

Haha ja, om det inte bor en råtta i ugnen x)

2011-09-23 @ 12:38:53
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0