Tisdagskväll...... :)

Hejsan hejsan! Här ligger jag i sängen o ska sova. Har blivit att jag använder min telefon att surfa med mer och mer. Rätt så smidigt är det faktist måste jag säga. Lite klurigt var det att lägga in bilderna i början. Men nu går det som smort :) I måndags var vi på Elmia, jag och Sebbe och Kalle. Det var riktigt kul! Köpte mig en fin tavla med, som ni ser där uppe. Nu vill jag bara ha en tavla med bara Marilyn Monroe med så är jag nöjd sen. Idag har jag jobbat och slitit efter långhelgen. Det var ganska motigt att masa sig upp, och långtråkigt blev det på dagen, men imorgon går det kanske lättare. Men men.. Nu blev jag trött i armarna så nu skiter jag i det här och sover istället. Tack för mig, hejj hejj!

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Jag veeeet! :D Galet fint blev det! Snarare victors pappa är duktig.... haha nevars men vi har faktiskt hjälpt till allihopa på olika sätt! ;)

2012-04-11 @ 19:20:40
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0