Dag åtta på det nya året

Hallå!
Ja än så länge har det nya året varit alldeles utmärkt.. Och för att bevisa det så visar jag er denna bild. Jag har tagit mina piller! Okej.. Kanske missat ett eller två.. Kanske fyra.. Men vad gör deeeet? ^^ Jag är så himlans underbar ändå så :)
.
Nä.. Jag har sjukt dålig humor jag vet, och jag är svinigt trött och har ont i ögat pga att jag har mascara i det för jag har gnuggat där för mkt... Suck.
.
Har precis kollat på filmen "You Again". Haha jaa.. Den är väl bra men inte så bra att jag vill se den fler gånger.
Och jag kan se hur många filmer jag viiill! För vi (sebbe) har skaffat viaplay-konto ^^ Miiiihihi. Fast det finns inte alls särskillt många filmer att välja bland -.- Men massa serier o sånt om man har någon favorit där. Jag hade ju då velat sett alla avsnitt från sesong 3 på Vampire Diaries, för jag har missat dom avsnitten.. Men det går bara att se från denna vecka och veckan innan -.- dåligt.
.
Men i helgen såå.. Har vi inte gjort så mkt ^^ Det har varit väldans lugnt. I fredags var vi ju lediga så då åkte vi ut till Sebbes mor och stannade visst där hela dagen och en bit in på kvällen. Fick då lära mig att ädelost är ett finare namn för mögelost.. No comments.
I lördags åkte vi hem till min mor för jag skulle fixelifixa med bilen då vi upptäckt några små fel lite här och där ^^ Men så hade Coffe snott platsen jag skulle stå på.. Meeen det gjorde ingenting. Hade ändå behövt liften o den var upptagen.
Så det blev att packa alla mina kläder och slänga det jag inte skulle ha. Vilket var mer än halva garderoben. Vi åkte hem ganska skapligt den kvällen och jag ställde in min kartong med sommarkläder i en garderob för att ruttna i ett halvår. Typ.
Idag skulle vi tvättat mellan 07-12 men vi råkade typ försova oss till 10:30 ^^ Tur att tvättiden efter var ledig så vi fick tvätta allt lite fort, för sedan åkte vi ut till Sebbes..kusiner? För en av dom fyller år på tisdag. Grattis till henne då, igen :) Blev massa gofika där och så. Mycket trevligt vill jag säga.
Sen åkte vi hem o här sitter jag o tråkar medans Sebbe bara skulle åka ut till sin mor och lämna något.. För en sissådär 3 timmar sen. Aja ^^ Nu ska jag väl fixa lite med lunch och frukost till imorgon :) och gå o pissa innan det kommer i brallan!
.
Hade fint och på återseende! 
Ciao!
.
.

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0