Galet kul var det och galet snyggt blir det

Tjoflöjt!
Här sitter jag och sitter... medans Sebbe är på jobbet och ska jobba natt, och sen är han ledig i 4 dagar. Livet är allt bra orättvist ibland. Ska snart göra matlåda till imorrn tänkte jag, blir ingen överfull låda direkt.. Vi har kommit fram till här att vi ska bli smala och smärta så vi ska börja med en liten diét. Så vi ska bara flöta massa kött och grönsaker ett tag och sen får man äta Nästan vanligt igen. Tack o lov :)  Så om ett tag kommer jag kanske i mina gamla favvo jeans igen ^^
.
Helgen har varit väldigt trevlig! Igår kom Ronja hit och vi flötade pizza, min sista pizza nu på ett bra tag. Senare kom Raymon och Freddy hit och tjötade lite och sen gick vi ner till Pitch Black. Riktigt kul kväll! Alldeles för längesen jag träffade pojkarna, men förhoppningsvis blir det fler gånger :)
.
Jahopp jahopp, imorrn blir det jobb igen, har jag berättat att jag blev FAST ANSTÄLLD här om dagen!? Nej det har jag nog inte. Men så är det. Lucky meeee! Och en liten lönehöjning, och snart höjning igen, kan det bli bättre? Tror inte det. Aaao, det var det. Vi höres och synes, hej med er!
.

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

Ah, GRATTIS TILL FAST ANSTÄLLNING! :D

Och angående dieten så kommer du nog inte undan nästa helg...... får bli ett undantag!!!!!!! om vi typ inte tar morötter till också då äre ju okej för dig att äta, höhö vi får snacka om de! :D

2012-01-29 @ 19:38:13
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Martina

TAAAAAAACK! :D

Men det är lugnt ^^ börjar med dieten nästa vecka för vi har massa mat som måste ta slut först som vi precis har köpt xD

2012-01-31 @ 22:08:09
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0