Still out in the bushes...

Halloj! Måndag är det idag, men tiden gick hyffsat fort på jobbet. Blir väl värre imorgon och på onsdag. Och jaa, vi är fortfarande här ute i skogen, trots att jag åkte hem till stan igår. Men jag fick inte med mig alla grejerna hem då så därför åkte vi hit idag. Och så håller sebbe på med mammas dator, sen några timmar tillbaka -.- men han är väl förhoppningsvis klar straxt. Jag vill hem o äta! Och vi måste laga mat hemma för vi har tagit fram massor ur frysen.. Coolt va? Hehe känner att jag bara pratar strunt just nu. Nu fick jag ont i fingret, men vi hörs! Hejsvejs :) Synd förresten att inläggen blir så ihoptryckta när man skriver från mobilen :/ men men.

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0