Lite Vill-Haa !!



Tjena fan! Här har jag suttit och klippt och klistrat ihop lite skiit somjag vill ha ^^
Men bilden blir visst lite liten..... Men skitsamma.

Meeen, jag har inga pengar. Såå, ge hit! ;D

Sitter och kollar på "mitt stora syrianska bröllop". Jobbig fjolla som sjunger o pratar mellan brudparen -.-
Och så har jag gått och blivit fetaste Word Feud-nörden. Fast jag har spelat det för ihärdigt under kort tid så jag ser snart dubbelt och hittar inte alla ord längre xD sugit. Borde kanske ta en dags uppehåll...

Men om jag gifter så vill jag ha det lite syrianskt, alla ska vara jättefina och det ska vara jättedyrt!
eller så ska det vara romantiskt som i endel filmer - utomhus på sommaren på en kulle eller en fin äng. Typ ^^
Men nu ska jag laga mat åt min hungriga karl! <3
Byyyye





Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0