Tja tja bloggeen <3



Idag är jag hemma i skogen bland alla orangea o röda löv, mycket trivsamt!
Morgonen ägnade jag åt att bli medlem i ännu ett bemanningsföretag. Det är ju så himla mkt skit man ska fylla i, men dom alternativen jag vill fylla i finns inte. Så man får improvisera..
Sen åkte jag in till stan o fixa lite på AF -.- fyfan. Nää men sen så fick jag unna min stackars bil lite bensin.. Sen blev det apoteket o gå o strosa i affärerna o sukta efter all REA och önska att man hade liite mer pengar så man kunde köpa dedär allt för billiga jeansen för endast 150 kr.. Men men. Brun hårfärg hade jag velat ha med, eller röd.. Nej brun vill jag ha. Någon som matchar min naturliga hårfärg så jag slipper färga det igen.

Jaha, hittade iaf några billiga småsaker att ge till min kära syster som fyller år imorgon, hela 23 år. Tiden går fort!
Och snart fyller även jag år :) yeey!

Men nu så ska jag och mamma gå ut i stormen på promenix, blir att klä sig varmt!

Haj haj

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Det var det också ja! Haha! ;)

2011-10-05 @ 18:40:38
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha du får köpa den vi har nu billigt om du vill ;D

2011-10-11 @ 14:35:48
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha jo det klart du gör! Den är jätteskön! :D

Du får komma och provligga den och se om du är intresserad, jag menar den kanske är bättre än din som är gjord av halm...................

2011-10-11 @ 14:44:36
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0