Tjabba tjena hallå, vi säger så!


Bilden är från GOOGLE.

Guddag, ja nu sitter jag här igen, i brist på något att göra. Sebbe är ju bara ute o fixar med beilen -.- haha.
Men igår åt vi ju älg o potatisgratäng, jättegott! Sen blev det massa efterrätt o glass o grejer. Har nog aldrig ätit så mycket mat under en helg som jag har gjort här nere..Tur att det har varit god mat ^^ 
Efter det skulle vi ha spelat lite spel, meeen det blev visst tv och film. Den yngre generationen satt och nördade dator hela kvällen ändå.
Men vi tittade på Zookeeper och den var skitrolig och söt! :)  Så den råder jag er att titta på.

Idag är det dags att åka hem. Det ska väl bli skönt, men vi har haft det jättetrevligt här nere ändå så jag hoppas vi åker hit fler gånger. Troligen gör vi nog det.

Det kom några och kollade på kissarna tidigare och de verkade ha bestämt sig för en åtminståne, dock tog de den inte med sig utan skulle vänta några veckor, tills pojkvännen kom hem från en resa.
Och stackars Cola, mamman till ungarna, hon förstod väl att det var något på gång så hon strök omkring och jamade och höll koll på allt som hände. Efteråt hade ungarna lite mamma mys x) så gulligt.
Och nu märker jag at jag bara skriver en massa fjant. Men men.

Jag ska väl packa i lite kläder och annat tillbaka i våra väskor snart. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Får väl leka med kissarna eller något.

Ja det var väl det, tjao tjao.

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0