Dag 3 - Typ av killar jag faller för

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Typ av killar jag faller för.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.
.
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min familj
> Dag 3 – Typ av killar jag faller för.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.
.
Vilken typ av kille jag faller för.. Det är frågan..
De ska gärna vara ganska manliga, med grova manliga drag och manlig kropp, (Och då menar jag verkligen grova ;)/ANNA)  Och manlig kropp har man om man är lång och lagom muskulös. Vill inte ha för mycket muskler dock då ser det bara inte sexigt ut alls. Han ska ju också vara söt och charmig, och inte för blyg. Och ta egna intiativ och inte vara någon velig toffel.. Gärna mörkhårig ^^ Haha. Har aldrig haft en mörkhårig pojkvän så tydligen faller jag inte för dom ^^ Han ska kunna en massa om man behöver fråga något, och han ska kunna meka med bilar och allt annat. Och vara duktig på att laga mat. Och inte vara någon slavdrivare mot sin partner.
Men ja.. Så är det :)

Hejdå

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0