Långhelg!


Mjaah god afton mina vännerrrrrr, som Errol Nordstedt skulle sagt. Möhö ^^
.
Ja äntligen var det helg ja. Skönt? Myycket.
Idag har jag jobbat som ett SVIN! Eller ja, jag kunde ha gjort iallafall.. När jag kom hem fick det bli en låång vaarm dusch, o sen springa ner till affärn o handla lite småsaker såsom mjölk och grönpepparrot-sås. Fick bli lite glass med ^^ Sebbe köpte en glass för bara nån dag sen men den tog slut igår -.-  Karlar! De bara äter o äter...
.
Så blev det som så att vi skulle laga mat, men Sebbe "råkade" somna i soffan, så då gick jag o myste ner mig bland alla täcken o kuddar i sänga! Jag sov så gott ett tag tills jag blev väckt av den där karln.. Jag var dock inte alldeles förtjust i det. Men så tog vi tag i maten.. Hemmagjorda biffar a la Sebastian, med chilisås i. Inte alls dumt, det må jag säga.
.
.
Sen ska jag ta mig lite glass, när jag har slutat känna mig gravid. Och jag ska fan sätta fast kedja och kodlås runt burkjäkeln så ingen annan viss mupp kan äta upp den för mig! Han ska fan be på sina bara knän! Haha njae menneh.. Någon vänlig människa får gärna komma o diska här? En liiiiten slant kan nog skänkas till denne.
.
Jag vill köpa mig en massa massa grejjer.. Nya skor bland annat. Hittade snygga på Stadium men dom måste jag tyvärr vänta med att köpa. Och så är jag ju allt lite snål när det gäller sånt där. Inte mer än 500 kr! Dessa finingar kostade dock nåågra ören mer. Men vafasen, jag tjänar ju stora pengar jag ^^
.
Så skulle vi ju åka utomlands til Thailand.. Jag, Sebbe, Carl, Stoffe, Kalle och Sophie. Men jag har inte råd med det :( Jäkla skit.. Men hoppas att vi kan åka dit en annan gång iaf :)
.
Detta är SPINDELBEN! Kunde iaf ha varit.. Meeen det är döda barr från mossan i vår adventljusstake..
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Höhöhöööööö då blire ullared med mig (A) <3333333333

Synd att du inte kunde hänga med till thailandet men du får spara till nästa gång, ullared är ju inte sååå dyrt! heheheh :D ellllerrrr?

2012-01-06 @ 10:29:17
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: NIIIICE! :D

haha men man kan ju åka till ett billigare ställe, thailand kostar mycket att åka till och tar lång tid att åka dit. ;)

Men nu siktar vi mot ULLARED! <3

2012-01-06 @ 13:29:06
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2012-01-06 @ 18:10:17
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Självklart! :D <3

Ah, cypern är jättefint! Skulle kunna tänka mig att åka dit, elina var där förra hösten så har fått se lite bilder och det var jättefiiint! Jag hänger gärna på (A) :D

2012-01-06 @ 20:17:26
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha jasså, har han varit där då eller? ;)

Beror nog lite på vart i cypern man åker tror jag :)

2012-01-07 @ 09:22:54
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0