Snart är det jul!

Hej på er!
.
Här sitter jag denna fjärde advent och söndagseftermiddag, lyssnar på julmusik och myser med mina mysiga julklappar! :) Har ätit lite pasta och skinksås. Tänk att det är ju faktist väldigt gott det.
Jaha, jag tänkte skriva lite om vad jag har haft för mig på sistone. Har jobbat som en sate hele veckan typ ;D
Jesper har varit på intervju hos oss, tack vare mig ;) så imorgon måndag börjar han! Kul att ha någon man känner sedan tidigare.
I fredags var vi på Mjellerumsgården med jobbet och åt julmat. Det var riktigt gott, nästan alltihop. Sedan var det bara att åka hem och fixa iordning lite för att åka ner till Borås. Full bil blev vi med Sebbe, Bella, Alex, Tilde och mig. Väl framme var det ju bara att sätta sig vid nästa julbord... Jag mådde inte så bra den kvällen xD Sen hade vi 5-kamp och det var jättekul, och så kom tomten! Och stackars Tilde.. Tomten hade ju ett grisansikte! Haha jag ångrar att jag inte hade telefonen på mig så jag kunde tagit kort xD  För små kläder hade han med... Så kan det vara när det lottas ut en lång människa till tomte, och tomtekläderna är för små och endel av utstyrseln försvunnit... Sen blev det ett MYCKET livat julklappsspel. De där Boråsarna är änna riktiga tävlingsmänniskor må jag säga.
.
Av tomten fick jag:
- en dvd film, Love and other drugs
- en jättemysig pläd/filt
- ett par matchande mysiga tofflor till filten
- en fin glasskål (som jag lyckades vinna i julklappsspelet)
.
Dagen efter åkte vi och körde laserdoome, jättekul! Dock inte lika kul som i lkpg haha.
Sen fortsatte jag, Sebbe, Örjan och Adam till affärer för att handla endel "måsten". Medans de andra åkte hem och fixade mat. Råkade visst bli så att Sebbe o jag handlade ett ps3 med lite tillbehör. Vi ska bara köpa två kontroller till så två personer kan köra.
Sen åkte vi hem efter maten. När vi kom hem blev det att fixa spelet så körde vi det lite. Sen tog vi det lugnt eftersom Sebbe skulle upp o jobba idag.
Ja så nu sitter jag här som sagt och myser i min filt och mina tofflor. Ska vattna blommorna och diska av lite så jag är klar när sebbe hämtar uipp mig, för vi ska åka iväg till hans mor och äta mat.
.
Jaa.. det var väl det. Har ni tur kanske jag skriver snart igen så ni slipper längta ihjäl er ^^ Hejdå!
.

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Men kolla på där jag jobbar då, tvspelsweb.se där har vi ju en hel del ps-tillbehör! ;D

2011-12-18 @ 20:57:25
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0