Ja då har man gått och blivit detaljsvetsare om dagarna ^^



Tjännaah!

Idaag så har jag varit på min nya arbetsplats och skrivit under anställningspapprena ^^ Och något jag blev väldigt glad över är att jag kommer få lön den här månaden! Så brukar det inte gå till så nu vart jag förvånad. Och jag kan säga att den lönen går ju inte av för hackor ;) höhöhö.

Tog bara 30 min att fixa det. Sebbe som trodde att det skulle ta upp mot två timmar... och VERKLIGEN INTE kortare tid. Han och Kalle är ute på långpromenad, jäkla nötter. Men skönt för dom. Jag ska dock åka och hämta Sebbe sen när de nått sitt mål (4 mil). Lata jävel som inte orkar gå tillbaka ;) haha

Men vilken skillnad det är på att köra Sebbes bil och min bil. Hans är snabb och stark, medans min är klen o långsam o slö... Skulle kunna bero på at jag inte sköter servicen som man ska.. Men men. Seen ska vi gå ner till stan o köpa hans maskeradkläder, och jag skulle väl se om det är möjligt att man får prova en dräkt.. men det tror jag väl inte.

Senare ska jag följa med Towe till norrköping.. Tur det för dom maskeradkläderna jag vill ha finns där x) Så är det när man är sent ute.

Jaha, idag är det förjäkla fint väder ute! Och här sitter jag o kollar på fågelprogram. Dom märker och väger och kontrollerar fjäderfäna o släpper dom igen. Söta små djur det där ^^

Aja, hejdå på er.

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Jag sa ju att det inte var omöjligt att du skulle få redan denna månaden, tjoho Martina vad skojj! :D

2011-11-04 @ 13:29:28
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Jaa jag är ju bäääst! ;D

Haha nevars men det förstår jag haha, du räknar väl dagarna till den 25e nu?! ;)

2011-11-05 @ 09:36:30
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0