Buggelibugg till gammelmusik!


Helluuu!

Vad gör ni mina små pumpor? Jaag sitter iallafall här o tynar bort medans min man är nere på gymmet med sin älskare - och pojkvän. Ovanligt va? Mycket.....

Aja, idag har det varit lite småsegt på jobbet av någon anledning, trots att jag hunnit med massor. Har dock svetsat en massa baklemmar, och har lika mkt kvar -.- men imorgon är det nog klart.

Men jag stör mig endel på min "granne" på jobbet.. Han jobbar ju inte :O haha xD nej men han går iväg hela tiden eller sitter på sin pall och bara glor ner i marken, sen jobbar han en stund sen dör han igen.. Tror hans livsglädje typ har dött också för han är typ aldrig glad o han pratar inte med någon... Men nu ska jag vara snäll, han hjälper mig direkt om jag kör fast ^^ fast det stör jag mig dock lite med på.. Men men.

Den här låten borde ni lyssna på : Buddy Holly - Rave On

Och jag vill åka till parken o dansa till gammal rock 'n roll! Hörde att de tydligen spelar sånt, och inte bara Lasse Stefanz -.- haha. Men visst gillar jag dansband.. Men det får gärna vara av den gamla sorten! Tydligen bara jag som gillar Sven Ingvars och Flamingokvintetten och annan gammal "mormor&morfar"-musik.... Inte så lustigt kanske x)

Så det måste jag kolla upp. Men eftersom det typ bara är JAG i min kvinliga vänskapskrets som gillar sån gammal 50-60 tals musik så blir det lite knepigt.. Om jag inte lyckas flirta tilll mig någon stackars sate ur den manliga bekantskapskretsen som kan följa med mig.. ^^ haha!

Nu såg jag att Streaplers ska spela i norrköping den 25:e.. Synd att min norrköpingsbo Anna inte är 18 år än..

Aja, nu ska jag sluta plåga er med min gammeldagsa musik och mina gammeldagsa intressen. För nu ska jag fixa iordning frulle till imorgon och ta fram lunchen så jag slipper micra den i 5 minuter på jobbet som jag fick göra idag x)

Tjoooos!

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Haha jag kan väl gilla gammal musik ;D om det inte går till överdrift....

2011-11-14 @ 21:05:52
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0