Lussebak och hemtrevlig lägenhet ^^

Hej på er!

Idaaaaaaaaag, så har vi sovit/vilat till kl 11:30. Vi gick visst o la oss ganska sent inatt... Och det är ju faktist söndag så då får man göra så.
Sen åkte vi till Bella, Sebbes syster, och bakade lussekatter, och jag blev lilla Tildes "bästa vän" och betjänt. Och de blev så goda och fina så lussekatterna! Tilde hjälpte också till.. Det tog dock sin lilla tid innan hon lärde sig knepet med att rulla dom.
Sen efter det åkte vi till City Gross och storhandlade. Fick med oss massa fläsk hem (haha) och lite julpynt.
Och så har vi fått upp våran fina byrå vi köpte i fredags :) Eller jaa.. Sebbe monterade och jag och Emil som var på besök tittade på och åt jordnötter ^^ Haha, känns alltid skönt att se andra arbeta. Som ni ser på bilden är glasskivan uppepå vit.. Den skulle varit svart men vi tog fel för vi trodde att det var någon sorts skyddsgrej runt om. Men icke. Men jag tycker allt att det vart bra med den vita skivan på.

Och jag som trodde att jag skulle hem till mamma och vara hus- och barnvakt i torsdags till fredagen. Bara det att det är nästa vecka xD haha vilken koll jag har!
Så har jag tagit med mig lite fina blommor hemifrån mamma så nu har vi det så fint så.
Men jaa.. Det var väl det. Hejdå :)



Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha man tackar! :)

Ni får det ju ganska fint ni också, haha! ;D

Mysigt!



Det får du absolut göra, det borde vara färdigt om ett par dagar. :)

Haha, äh du kommer säkert på något bra!



Haha du får träna på nätterna när de inte är så mycket trafik och när du är säker då kan du även görat på dagen ;D

2011-11-28 @ 09:23:59
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0