Va bläire ikväll rå?


Mitt hår ser mkt rödare och finare ut på bild än vad det gör i verkligheten :'(

Jaha.. Lördagsplanerna sket sig. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kan ju inte ta mig nånstans heller tråkigt nog -.-
Meen istället ska jag roa mig med några små frågor som jag hitta på någon annans blogg nånstans..

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Sebastian
3. SMS: Sebastian
4. Sång du lyssnade på: Detsamma med Thomas Stenström
5. Gången du grät: Några dagar sen

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Mjaa
7. Har någon varit otrogen mot dig: Typ
8. Varit kär: Ujja
9. Förlorat någon speciell person: Ja tyvärr
10. Varit deprimerad: lite smått: Några gånger
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Det händer

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja ett par stycken sådär :)
16. Fått ditt hjärta krossat: Nää
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Nää..
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Japp
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jadå
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Eh.. Jaa.. Eller? haha
21. Pussat någon: Måånga gånger

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Inte vet jag c) inte alla iaf
23. Hur många barn vill du ha: 2-3 st
24. Vill du ha några husdjur: Jaa katt o hund
25. Vill du ändra ditt namn: Nejdå
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fikade hos pappa
27. Vilken tid vaknade du idag: Runt kl 10
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Jaa
30. Senaste gången du träffade din pappa: I torsdags
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Många saker!
32. Vad lyssnar du på just nu: Bruset från datorn
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha jaa
34. Vad gör dig irriterad just nu: Irriterad o irriterad.. Tycker synd om mig själv för jag har tråkigt.

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Martina Eva Rylander
38. Stjärntecken: Våg
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Västra Harg
41. Gymnasie: Dackeskolan
42. Högskola: Nope
43. Hårfärg: Brun
44. Långt eller kort: Lite halvlångt
45. Längd: 1.69 lr nåt
46. Vad gillar du gällande dig själv: typ ingenting
47. Piercings: inga
48. Tattoos: kommer snart
49. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Ingen
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen: Ingen
54. Bästa vän: Ja det var nog lilla Malin det :)
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Om det ska vara ens egna så va det en kanin
57. Vaccination du minns: Inte vet jag..
58. Konsert: Limiteds (Hello Gorgeous)
59. Förälskelse: Hahaha det vill jag inte säga xD  Nej men Fredrik kanske det va
60. Alkohol du drack: Öl

JUST NU:
61. Äter du: Nada
62. Dricker du: Nada
63. Är du på väg att: Skriva det här
64. Lyssnar du på: Bruset från datorn
65. Väntar du på: Bättre tider


DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Jaadå
67. Vill du gifta dig: Njaa.. Kanske kanske
68. Karriär i åtanke: Svetsare skulle jag tro x)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: En härlig kram från den man älskar ^____^
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Båda gärna
74. Snygg mage eller snygga armar: Hmm.. Armar ^^
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Lagom känslig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Inget av dom!

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: En främling va han väl kanske inte..
80. Gjort något sjukt spontant: Jaa
81. Tappat glasögon eller linser: Nepp
82. Haft sex på första dejten: Nae
83. Krossat någons hjärta: Nah så farligt var det nog inte
84. Har någon krossat ditt hjärta: Nja.. lite småsprickor här o var
85. Har du blivit arresterad: Nepp tack o lov
86. Dissat någon: Hehe jaa
87. Gråtit när någon dött: Jaa
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Jaa det skulle man väl kunna säga

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ujja ;D
90. Mirakel: Kanske
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nah
92. Himlen: Njaah
93. Tomten: Nah
94. Att kyssas på första dejten: Jaadå
95. Änglar: Nah

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja det är nog inte omöjligt
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, mina vänner och min karl
100. Att posta det här är din 100 sanning: Jaadå (A)

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

HAHAHA JAG DÖR! 11. Varit så trött att du somnat sittandes: Det händer



XD

Dock gillade jag inte denna punkt: 46. Vad gillar du gällande dig själv: typ ingenting



Du är bäääst Martina, rolig som få och bjuder på dig själv. Snygg är du också! Lär dig det! <3

2011-11-12 @ 18:00:21
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag råkade glömma att ändra svaren på de där frågorna 46-49.. det är den andres svar som jag kopierade ifrån x)

2011-11-12 @ 18:11:55
URL: http://martinarylander.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha men vafan XD Aja, så är det iallafall! ;)<3

Klant! ;D

2011-11-14 @ 09:12:14
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: mika

fan va snygg du e martina !!

2012-01-02 @ 20:02:44
URL: http://nattstad.se/mikaela.fagerström

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0