Då har man blivit 19. Märks inte ^^

Tjosan i trosan!
Igår blev jag ett år äldre, och bara ett år kvar till Systemet ^^ jippii...
Men det blev iallafall så att vi åkte hem till pappa och firade, blev goda mackor, drömrulltårta och prinsesstårta eller nåt. Jag brukar vanligtvis inte gilla marsipanen på tårtan för den alltid är så tjock, men denna var väldigt tunn och fin så det slank allt ner ^^
Så av farmor fick jag pengar och den första och de två sista böckerna i Margit Sandemos serie Sagan om Isfolket. Så det blir att fundera på vilka böcker jag vill ha nästa gång ^^
Av Faster fick jag en "pengablomma (en blomma pyntad med pengar) och nagellack :)
Av pappa fick jag pengar och av towe SKA jag få ett presentkort.
Och av mamma har jag tidigare fått en jättefin vinterjacka.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har ju sebbe friserat sig lite, han rakade dock av sig allt dagen efter för det såg ju inte så fint ut x)
Men när vi kom till pappa igår så tyckte de iaf att sebbe passade i frisyren. (tror inte de skulle tyckt det någon dag tidigare...)

Jaha, så fick jag sånt där jättebra schampoo och balsam av sebbes mamma! Och det luktar jättegott, Bed Head hette det nog. En lila och en gul pump-flaska.

Känner att det här inlägget blev lite rörigt - och tråkigt. Men det får ni stå ut med.

Jaja det var det.... hejdå


Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0