Frisöörn på fredag äntligen!





God morgon bloggen!

Eller ja. morgon o morgon.. God förmiddag :)
Vaknade sent idag :O kl 10.00.. jag brukar ju vakna mellan 8,9 annars.  Men men.

Vad har jag gjort sen sist jag skrev här då..? Inte allt för mkt tydligen.
Men idag iallafall så ska jag åka hem till mamsen en liten sväng. Sen blir det att hälsa på lille Daniel en sväng och hämta Sims 3 som han har laddat ner åt miiiig :D  skulle träffat Malin en sväng idag med för hon skulle på möte men det sköts upp så får bli nån annan dag ^^
jaa.. det va väl det.

Men på fredag iallafall så ska jag äntligen få gå till frisören! :D Blir nog helrakat tror jag, så jag matchar Sebbe. Nä men det är nog många slitna cm som klipps bort. Så blir det färgning på det, någon brun färg, skulle gärna vilja ha slingor med men det får vi se då.
Mitt hår är tunnare på högersidan :( buhu.. Bara så ni vet. Haha.

Herrå!


Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0