Läsa vidare..?


Jag är förjäkla snygg, jag vet.. Sluta dregla :)

Godmorgon!
Nu är klockan bara 07:06, men jag har varit vaken sen kl 05:07. När sebbe gick upp för att åka till jobbet.
Innan vi somnade igårkväll frågade han mig vad jag skulle göra med mitt liv, mest ironiskt. Men jag låg faktist och funderade ett bra tag efteråt. Om jag kanske skulle läsa vidare? Jag gillar ju att rita. Och att bygga hus och inreda i spelet The Sims tycker jag ju är kul (det är det ända som är roligt med spelet och jag kan sitta med det flera timmar i streck om jag fick). Haha.
Så då är det väl någon form av arkitektur man skulle läsa. Men sen så vill jag ju inte bara rita städer och byggnader, utan också få designa saker, t.ex en stol... Så då dök "grafisk formgivning" upp i mitt huvud. Hade ingen aning om vad det innehöll men ända tills jag somnade låg jag och tänkte på hur jag skulle designa stolar, lampor, hus.. Ja allt möjligt.
Så nu på morgonen när jag ändå inte kunde somna om (för att jag är mörkrädd och töntig och kylen och andra rör i huset låter konstigt) så har jag först läst ut den näst sista boken ur Sagan om Isfolket som jag blev helt inne i och när den helt plötsligt tog slut ville jag springa och gräva i min väska efter den sista boken, men jag kom på att den boken ligger hemma i mitt rum -.-' suck. Så då tog jag istället fram datorn och la mig tillrätta i sängen igen och sökte på Arkitekt- och Grafisk formgivning- utbildningar. Men man ska ju ha gjort en massa högskoleprov och ha läst en massa ämnen, såna ämnen jag hatar. Så nu blev jag sur och ska spela Sims istället.

Börjar känna mig hungrig också.. Dessutom vill jag ändra designen på min blogg har jag kommit fram till. Jag vill ha större storlek på texten och ett annat teckensnitt. Och en annan grå bakgrund. Men jag vet inte hur man gör utan att förstöra hela skiten. Dessutom är jag trött på att det står "Martina Rylander" som överskrift, det namnet står ju ändå överallt på sidan, typ. Så därför ska jag skriva något så klatchigt som - Välkommen till min blogg! Haha gu så bra.

Det här inlägget har tagit mig 26 minuter att skriva hittils. Så kanske jag skulle hitta någon söt bild, om jag orkar.
Bara så ni vet :)



Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Jag kan hjälpa dig! Vi kan ha designa min blogg kurs :D

2011-10-26 @ 09:11:33
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Det är väl klart :D

Taaack! <3

2011-10-26 @ 13:36:56
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Cindy

Haha! Kul inlägg ;) Du kan få designa husen i Sims åt mej så kan jag spela i dom :) Det blir bara mer o mer komplicerat ju nyare sims-spelen blir ;)

2011-10-26 @ 22:09:01
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0