Livet är alltför viktigt för att tas allvarligt



Tjena fan
Här sitter jag o porrsurfar.. Nää det gör jag inte men jag kunde gjort!
Idag vaknade jag kl 8 av mig själv, var väldigt skönt kan jag lova. Så det blev tidig frukost och sedan lite nördande. Satt och kollade igenom alla bloggar jag följer, och trots att jag kollade alla igår så hade jag ändå något på 30 olästa inlägg (för endel måste ju lägga in minst 10 st om dagen..). Ja sen har jag suttit och nördat en massa AC/DC klipp på tuben och lagt in dom i listor så jag enkelt kan lyssna på mina favoriter utan att leta ihjäl mig ^^

Så passade jag på att ta en promenix medans det var lite svalt ute för igår kändes det som jag skulle dö när jag gick vid lunch, så varmt det blev.
Så har jag lagat lite mat, pommes och inte riktigt genomstekta biffar och beasås med vitlöksmak.. Inte supergott men vad gör man?? :O

Sen tror jag allt att jag ska åka till Sebbe, om bensinen räcker dit x)
Imorgon ska jag åka till AF i norrköping för att gå på en mässa och se till att bli intervjuad. Det gäller ett jobb i Tyskland. Ett företag där vill rekrytera 10 pers från sverige som ska plocka och packa m.m. Och jag tyckte det lät spännande, så vi får väl se. Det är dock inte så hög lön för 3 månader. Men vad gör det? Jag är glad ändå :) Jag får uppleva något nytt. Men det är ju inte säkert att jag blir en av dom som får åka. Men kul ändåå..

Jag antar att jag MÅSTE städa mitt rum ordentligt idag med annars lär jag snart bli utkastad hemifrån xD  ser ut som en svinstia.. Men det är ju bara så himla tråkigt att städa! :O jag fattar inte varför det måste vara det.. Men så är det. Ska komma ihåg att ta med mig mina misslyckade kladdmuffins till Sebbe också, dom äter han nog snart upp :)

OCH IGÅÅRKVÄLL!! Så lyckades jag få "tillbaka" mina hål i öronen. De hade nämligen växt igen då jag är väldigt dålig på att avända örhängen. Ena örat gick ganska bra, fick trycka lite lagom hårt, men det andra.. Det gick inte äns att få igenom en nål i början :O det ville inte gå hål på baksidan, det var som gummi :O Men så tillslut gick nålen igenom. Sen att få i örhänget va lika jobbigt, fick ta i som fan ett tag men så tillslut så, o fint blev det :)
Men imorse såg öronen inte så mysiga ut dock, blodigt och varigt som det alltid blir x)
Jaja..
Hejdå gullhönor småå <3

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0