Mohikanfylla

Hejsan svejsan alla glada!
Igår skulle Sebastian o jag åkt ner till stugan och sovit över till idag, men vi kom på att det antagligen skulle bli ganska så tråkigt... Så vi stannade hemma. Det blev att Carl, Stoffe och Kalle kom hit och festade till det lite, mitt i min o sebbes romantiska middag -.- haha
Sen gick vi neråt stan för att bowla. Var dock ganska segt eftersom jag fick bowla själv nästan hela tiden för sebbe skulle iväg o göra en massa annat...
Efter några timmar där och lite skenande på stan gick vi åter hem till sebbe på "efterfest". En ganska seg sådan, så de små pojkarna bestämmer sig för att frisera sig lite.. Mohikanfrisyr! Jag var inte allt för glad då kan jag säga! -.- Men vad kan jag göra.. Inget kunde hindra dessa fulla ungkarlar just då, så det är bara att ta det som en man o se glad ut x) Nu har jag väl vant mig x) Så nu ligger alla här heldöa o glor på film, Captain America. Men jag drack ju typ ingenting så jag känner mig så pigg o bra så :)

Jaha det var väl det.. Nu ska de nog åka hem och en annan ska väl fräsha till sig lite.


Här får ni några söta bilder på pojkarna :)




Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0