Nyklippt o snügger som aldrig förr!


Glömde bort att ta ett kort innan jag klippte mig....Men den där får duga för den är inte så gammal ändå ^^
Ni som läser vet ju hur jag ser ut ändå ;)


Hellu mina små geleråttor!

Skulle klippt mig i fredags men det blev igårkväll istället. Och det känns så jäkla skönt att slippa den där rishögen på huvet! Så det blev uppklippt men hon behöll ändå längden på håret och det var faktist bra :) Så tummen upp för det (Y).
Tänkte att jag skulle färga håret med till någon brun färg, men jag tror jag skiter i det. Tycker faktist att färgen jag har nu är ganska fin ändå ^^ 

Idag så kom min syster hit så gick vi på Ikano och dreglade, fast jag fick faktist en fin bh. Jättefin och kosta bara 50 kr på HM. Det ni! Tog middag på Ikea, en barntallrik köttbullar o potatis, ett vitlöksbröd OCH en bulle ^^ Räckte för mig kan jag säga. Towe tog någon sallad och hon sa att hon blev mätt, men en timme senare när vi väntar på bussen kommer denna: Hmm undrar om jag hinner springa in på Mc Donalds o köpa nåt, är lite hungrig..?
Varpå jag svarar: men vafan vi åt ju nyss!!? Towe: ja men det va ju för en timmesen!
Jisses -.- matvrak.. Provade halloweenkläder på ToysRus också, hittade dock ingen som var tillräckligt bra.. Jag får väl sy en egen!

En väldigt tråkig nyhet bland dessa ganska roliga är att min farfar dog för några dagar sen.. Han borde fått leva i många år till.. Utåt sett var han alltid glad, rolig och verkade frisk, men egentligen mådde han nog inte så bra, fick jag höra efteråt.
Men för några veckor fick han en hjärtinfarkt och fick åka till sjukhuset, där trodde de att han snart skulle få åka hem, men sen blev det värre och bara några dagar senare dog han :( Väldigt väldigt tråkigt!
Men döden kommer ju till alla någon gång, för vissa alldeles för tidigt dock.

Och farfar var en fin man och han kommer alltid finnas hos oss <3

Nu ska jag iallafall duscha medans sebbe lagar mat som antagligen blir till imorgon, sen ska vi göra iordning varm choklad och mysa ner oss i filmsoffan.

Tack för mig, på återseende gullhönor! ^^

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Vad fin du blev! :D

Tråkigt med din farfar dock. :(

2011-10-23 @ 21:24:25
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Cindy

Hårfärgen är skitcool och du passade super i lugg! :D



Synd med din farfar bara :(

2011-10-24 @ 13:57:49
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0