En tråkig onsdag

Tjännah!
Jaha idag är det ju inte någon direkt speciell dag. Den startade som vanligt med att min man Sebastian gick till jobbet kl 05.30. Jag fortsatte sova en stund, till kl 8 faktist, duktigt. Åt frukost som bestog av blåbärsyougurt och müsli. Sedan ringde jag runt och hoppades på positiva svar från de jobb jag har sökt, men nepp. Fick ännu en gång bli besviken.. Men det är ju bara att ta nya tag och försöka igen!
Efter att jag städat och gjort det beboligt i lägenheten (och efter lite datanördande) så satte jag mig på tåget mot mjölby för lite ärenden. Väl framme och med tappra försök att hålla undan håret från ansiktet i den hårda blåsten så hörde jag någon som ropade på mig, o det va chefen på min gamla lärlingsplats som satt fast i bilkön vid rödljuset ^^
Jaha... Efter ett tag där inne så åkte jag hem till landet, åt lite "mat" och finputsade mitt cv o ersonliga brev lite grann.
Och blev nyss uppringd av min lillebror John som är uppe hos hans far Rolf, bara en km härifrån, som sa att gottlänningen va på tv! Det är en man som brukar vara uppe Rolf o mecka med sina konstiga grejjer. Han var iallafall med i tv-programmet "Vem vet mest" och vann faktist :) en smart jäkel detdär.
Så nu funderar jag på om jag ska åka tillbaka till Sebbe eller om jag stannar till imorrn istället..
Jaja, nu har jag ingen lust med det här längre ^^
Byye

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha alltid kul att se nån man känner på TV :D

2011-09-14 @ 20:55:03
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

Haha ja det är ju det Cindy :D

Fanns ingen knapp som det stod svara på. Så jag antar att man gör såhär ^^

2011-09-15 @ 10:05:08
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0