God afton

Skithet bild på mig o Sebbe uppe på Åreskutan i somras ;D


Idag har jag väl inte hittat på allt för mkt.. Åkte till Sebbe förut. Väl framme låg jag o läste Kissies blogg medans jag väntade på att Sebbe skulle komma hem från jobbet. Först trodde jag att jag blandat ihop henne med en annan bloggare, då det var mer än ett år sedan jag läste den sist. Hon skriver inte lika provocerande längre, inte lika kul att läsa ^^ Fast man slipper ju sitta o bli irriterad i onödan nu. Dock tycker jag att hon är lite snuskigt smal, men om hon känner sig bekväm med det så får hon väl göra det.
Jaha ja men sen så kom karln hem o då tog vi en liten promenix i den kalla luften. Snorigt men skönt.
Nu så är vi hemma och jag sk a hoppa in i duschen medans Sebbe lagar maat ;) Min lilla husmor <3
Sen ska vi myyyyyyysaaaaaaa :D nä men.. Somna framför tv:n känns det som nu x)
Ha det gott, ni som läser :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Kissie är creepy! :) Haha vilken kul bild! Sebbe ser jättelycklig ut och du ser helt dötrött ut ;D

2011-09-16 @ 11:41:02
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

Jaa det är hon! haha

Ja han va illafall glad typ hela väg upp, det va jag som pusta o stöna efter honom x) fast på bilden ser jag väl mest cp ut tycker jag xD

2011-09-16 @ 12:14:42
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0