Mat och Film och Kattskrällen


Vår nya familjemedlem, Caspar <3 :)

Tjoolahopp!
Gårdagen var ganska lugn vill jag säga. Vaknade hos min man och vi käkade frukost, sedan satte vi oss och nördade tv och dator. Sen blev vi inbjudna till Cindy och Robin på massa mat och film :P Först amerikanska pannkakor, sen tacogratäng och till efterrätt chokladpudding. Asgod gratäng!! :D Och till det kollade vi på massa filmer. Så vi var där hela dagen från kl 13 till kl 22 :P Jättetrevligt var det!

Sen kom jag hem o busa med kattungen, haha snacka om att våran andra katt vart sotis på all uppmärksamhet Caspar fick x) Men de busade o hade sig som idioter också.

Idag har vi städat ur min garderob, igen -.- hälften slängdes så det är skönt. Så ska göra mig iordning nu så ska vi till stan för lite ärenden och sen blire nog lugnt.

Japp japp japp, Tjolahej!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Måste absolut göras om ja! :) Åååh vilken söting! :D Haha..

2011-09-19 @ 20:18:15
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

ja verkligen! Jaa han är så sööt :D

2011-09-19 @ 22:36:31
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0