Ny design och Borås!


Bjuder på en oooemotståndlig bild på underbara mig! <3<3<3<3


Tjafan!
Happ happ, nu har jag inte skrivit någe på e hel vecka, men om sanningen ska fram så har ni inte missat något för det har inte hänt ett skit. Fast jag räddade två salamandrar från att bli mos härom dan :) hade varit på promenix med mor och på vägen hem låg där två små slemmiga gullefjun, de var dock inte särskillt slemmiga och verkade dessutom vara döda redan. Men som den Räddare-i-nöden-kvinnan jag är plockade jag upp dom o sprang över gärdet med håret som en mantel bakom mig! Ner mot den lilla lilla bäcken som rinner mellan grannens och vårat gärde. Och släppte försiktigt ner dom vid vattenkanten ^^ de kröp ju ner i vattnet men sen så låg de bara där, sen orkade jag inte bry mig längre. Jag hade ju faktist räddat dom från att bli mosade och fastklistrade på varsitt bildäck.

Jaa och nu sitter jag hos Sebb-Tuff (hahahaha) och glor, tycker att vädret kan bli liiite svalare så jag kan göra något ute xD fast kom just på att jaghar lovat att göra lägenheten lite extra fin idag, som att dammsuga o skura -.- suck.

Senare ska vi åka ner till Borås, så får gubben fixa med sin saab.. Någon som vill köpa? Den funkar finfint annars! Hehe..

Nää men atteehh, ska väl städa då -.-

Byyyy!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Vad gullig du är som räddar djur i nöd :) Borde alla göra ju ;)

2011-10-07 @ 10:04:24
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

jaa fast det får ju gå till en viss gräns x) sniglarna får ligga kvar ;)

2011-10-08 @ 19:49:06
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0