Pitch Black

Fin liten fjollbild på vackraste miig! <3 ;D

Tja tja bloggeen!
När jag kom hem från Sebbe förut åkte mamma o jag upp till Rolf för lite ärenden, passade också på att mysa med kisseungarna. O stora de har blitt! 
Hade tyvärr inte med mig telefonen då så kunde inte ta nåt kort, men det får bli vid ett senare tillfälle.
Nu så har jag gjort iordning håret och sminket, dags att byta om också för att iväll ska vi fira Mikaela som har fyllt 19 år :) Blir att gå till Pitch, och glad är jag för jag slipper betala just nu, jag får ju göra det när jag har fått ett jobb istället. Det är Renate som blir pank ikväll haha! Men jag ska iallafall inte dricka särskillt mkt. Vill ju inte bli våldtagen när jag går från stan inatt!
Jag har faktist tagit mig tid att platta håret! Det är nåt jag aldrig gör själv för jag har inte tålamod till det.. xD Men det blev bra.
Kl 21 ikväll går tåget så då är det bäst att vara ombord! Har dock ganska mkt tid på mig för klockan är inte äns 20.
Fast jag mår faktist inte så jättebra så jag misstänker att kvällen inte blir så lång för min del..
Jaja.. Dags att fixa klart allt skit innan det är dags att åka ^^
Byye

Kommentarer
Postat av: Cindy

Du är fotogenisk!

2011-09-17 @ 00:00:19
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

Neje det är jag inte :P tog minst 10 kort och sparade 3 som jag knappt är nöjd med ^^ haha

Men tack ändå. Men du blir också fin på kort!

2011-09-17 @ 02:15:35
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0