Trädgårdsarbete, tack o lov för annan klippare!


Mina fiina små blommor :) Speciellt de ljusrosa små liven! <3

Guddag guddag, som mormor brukar säga..
Som ni vet blev det ju stan igår kväll. Men inte Pitch Black för kön var så lång och de hade inte äns öppnat. Nej vi drog till La Scala ist, lika trevligt det!
Men till att börja med så träffade jag en gammal vän när jag klivit på tåget i mantorp! Eller ja, båda gick faktist på i mantorp utan att märka varann x) Vi hade spanska ihop när vi gick i 6an, Malin Carlsson heter hon. Så det var mycket trevligt måste jag säga :) Dessutom så bor vi jättenära varandra nu, haha. Bara o gå tvärs igenom skogen.
Jaja. Väl framme i lkpg skilldes vi åt, men träffades snart på La Scala igen :P
Blev inte mkt dricka för mig, tur för Renate det! Men som sagt vi hade mycket trevligt hela kvällen.
Så idag har jag och mamma hållts i trädgården o jag fick klippa gräset, med en annan gräsklippare äntligen! Då den andra bara gick sönder mer och mer varje gång vi använde den..
Och så har jag gjort det fint i mitt lilla blomland, fullt med ogräs var det! Är så glad för mina fina blommor :)
Men det vill ni säkert inte läsa om x)

Sebbe kommer hit och hämtar mig senare, o jag tycker så synd om honom! Lite iallafall.. Han har ju mekat med sin andra bil som står hos hans far i Borås, för den inte startade. Bränslepumpen.. Så idag har han bytt ena slangen och nippeln på pumpen, så han fick ju ta ner tanken och allt möjligt. Men sen när han var klar och fick igång bilen, ja då pissa det bensin, så då har den andra nippeln också gått sönder! Så blir att göra om samma skit när han åker ner dit nästa gång.. Alltid ska det jävlas med gamla bilar :P Min stackars sierra börjar också falla sönder. Borde kanske sköta servicen lite bätttre på den ^^ tror kopplingen börjar bli lite sliten med (A)
Hoho jajaa. Nej! Vi höres! Hajj

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0