Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Typ av killar jag faller för.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.
Hejsan hoppsan på er!
Ja nu var det väl aldeles förskräckligt längesen som jag var inne här.. Fy mig.
Mycket har hänt sedan dess! Men allt det orkar jag nog inte skriva om.
Idag iallafall är det dendär skärtorsdagen, så vi fick sluta tidigt på jobbet. Har varit en ganska slö dag om jag får säga det själv, jag försvann iväg en sväng efter frukost så dagen gick relativt fort, men eftersom man går o längtar efter att klockan ska slå 14:00 så känns det som det är år o dar kvar.. Men men. Och imorgon är man ledig. Underbart! Vad jag nu ska hitta på då..
.
Iväll ska vi iallafall försöka oss på en storstädning i vårat hem, eftersom Sebbes halva familj kommer hit på lördag. Annars får vi väl se vad dagen har att erbjuda. Men nu känner jag att jag inte har mer att säga, än att jag ska gå efter denna lista nedanför, när jag inte har något bättre att skriva om.
.
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Typ av killar jag faller för.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.
.
.
10 fakta.. Jaa ni..
- Jag heter Martina Eva Rylander. (höhöö ^^)
- Jag är 19 år, fyller 20 i oktober detta år.
- Jag bor i linköping i en tvåa med min sambo Sebastian, som jag har varit tsms med i 1 år.
- Jag arbetar som detaljsvetsare på Ivarssons i Metsjö, i linköping.
- Jag funderar starkt på att tatuera mig snart och även skaffa en liten ynkapynka piercing i näsan.
- Jag är en (nästan alltid) glad person, rätt så slarvig och lat dock.
- Jag hatar nästan mer än något annat att städa (om jag inte kommer på det själv då).
- Min favoritmat är något grillat kött med bearnaisesås, eller mammas köttfärssås med morötter och vitkol i.
- Jag tycker inte att det är särskillt kul att laga mat, om jag inte har kommit på ett jättemysigt recept på egen hand.
- Mina favoritfärger är korallröd, gul och djup blå.
.
Det gick visst ganska bra att få ihop 10 punkter.
Och då tackar jag för mig så kanske ni får läsa mer här imorgon.. Hej med er!
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Och vart fick du listan ifrån då? Va va? Din lilla tjuv! Nevars! :) höhö hoppas vi kan ses lite nu i påskhelgen var ju längesedan nu! :)

2012-04-05 @ 18:04:10
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Hahahaha det går visst kopiera sålänge du inte högerklickar! ;)

Klickar du ctrl + c så ska det gå! :)

Precis haha! :D

2012-04-06 @ 09:56:47
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kikar in o önskar dig en glad påsk :D

2012-04-06 @ 13:13:46
URL: http://byfia.com
Postat av: sara

Hej fin blogg :)



Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i Miss World Sweden :) Tack på förhand fina du :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

2012-04-06 @ 13:59:40
URL: http://danssara.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Haha precis! :)

2012-04-06 @ 14:08:53
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0