Dag 2 - Min familj

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Typ av killar jag faller för.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.
Tjabba!
Nu är städandet klart och det är så rent och fint i vår lilla lya igen! Skulle åkt och handlat asgod mat till kvällen.. Men det fick bli varm choklad o macka.
Jag har också kommit på en fin tatuering, tillochmed Sebbe tyckte att det var en bra idé.. Om jag satte den i ansiktet.. Fast sen ändrade han sig till skuldran tack och lov.. Fast jag kanske vill ha den på handleden. Men vi får se när stunden är kommen om jag vågar ta den på handleden ^^ Jag tänker inte säga vad det blir för då kommer ni bli så avundsjuka och sno min brilianta idé! Men kan säga att det har med en fjäril att göra. Och sen när jag får alla mina barn ska jag ha en till tatuering. Sen får det vara bra! Säger jag nu iallafall..
Men nu till min lista!
.
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
> Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Typ av killar jag faller för.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.
.
Min familj, har jag ingen bild på på denna dator tyvärr.. Jag vet inte hur många man borde räkna upp? Men jag tar de närmsta.
Den består av min mor Carina 50 år. Pappa Mikael 48 år. Syster Towe 24 år. Lillebror Simon, 14 år. Lillebror John 12 år.
Jaa.. Och sen då.. ?
Mamma och pappa separerade när jag var en liten skit så det har jag inte mycket minne av, men det är iallafall inget jag lidit av då jag har haft det lika bra för det.
Och det är ju "tack vare det" som jag fått mitt asbra intresse för gamla bilar och musik osv. Dock är jag inte någon galning inom ämnet, jag är lagom intresserad vill jag säga ^^ Därför har jag bett mamma att kika ut en bil till mig när hon, plastpappa Rolf och Simon åker iväg till USA på lite semester i om några veckor. Och hittar de en som inte är för dyr, inte för fin och inte för skraltig så kaaaaaaaanske de tar hem den, så då är det bara att börja betala igen den. Men jag tjänar ju så himla bra på mitt jobb så det kommer nog gå fort....Elleeeer? 
Nej vi får se.
Jaa, nu ska jag väl lägga mig i soffan och fisa lite och glo på tv. Och mer av mig läser ni inte mer idag. 
Godnatt på er! :)

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0