Dagen innan påsk.. Städdag :(

Tjena! 
Ja imorgon är det påsk. Vad ska vi göra då? Jo jag ska iallafall hem till mor ute i skogen o äta lite gott med familjen, sen på kvällen kommer Sebbes pappa hit med fru o barn och jag antar att det kan bli att äta någonting då? Nej jag vet inte.. Vet bara att jag måste städa tills dess.............. Usch o jag som hatar att städa.
Så vad har jag hunnit med idag då? Jo jag har diskat och torkat av köksbordet och plockat av bordet här i vardagsrummet.... Sen fick jag se mina fina skor jag köpte för några veckor sen och började ta kort på dom x)
Jag är bäst.. Och här är dom! (gnäll inte på min redigering.. Paint funkar alltid)
Porriga vaa?!? ;D
Jag kan dock inte gå i dom för de glappar i hälen då eftersom tårna trycks ut genom hålet där fram xD
Men jag får nöja mig med att titta på dom :)
De är köpta på Deichmann sko, så de var billiga så det gör inget att jag inte kan gå i dom.
Jag tycker att jag bara handlar skor nu.. Eller jag har iallafall köpt mig 3 par på två månader.. Men det är alltod bra att ha lite skor så man har lite valmöjligheter! Har nog samanlagt 8 par.. Fast jag använder bara 3 par :) Bara så ni vet..
.
Men nu kanske jag skulle ta o fortsätta med städningen..
Hej då då..

Kommentarer
Postat av: esther

vilken fin blogg du har!!:)

2012-04-06 @ 20:38:45
URL: http://zuccini.blogg.se/
Postat av: esther

sv: tack!:) Vad ska du göra på påsken då?;)

2012-04-06 @ 20:46:41
URL: http://zuccini.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0