Helg :)

HEJ!
.
Jag är aas-ego lite nu några dar och lägger ut bilder på mig själv, men jag är ju faktist riktigt snygg så det gör ju inget ;) Och det ser ut som jag snusar på den här bilden xD
.
Ja nu är det helg! Och jag ska inte göra ett skit. Jo jag ska åka hem till skogen imorrn och fixa min bil.. Annars tror jag inte att det är nåt. Sebblano jobbar ju hela helgen så det är lite tråkigt :/
.
Och jag vet att Alex läder min blogg ;) Han är en liten fjolla. Fast han är snäll..ibland. HAHA!
.
Jag var och lämnade in min telefon nyss med och han sa att jag skulle få tillbaka den om 1-2 veckor, varpå jag frågade om jag kunde byta telefon under bindningstiden.. Allt jag hörde var: mummel mummel mummel lätt mummel mummel... Jag svarade inte på det och orkade inte bry mig ändå x)
.
Om typ 20-30 min kommer min make hem, undrar vad vi ska hitta på då.
Jag känner att jag inte har så mkt intressant att skriva om här, såm ni lär väl få läsa mer någon annan dag när det finns mer.
Det va det, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar; Tsss, hahah!

Vi får väl hoppas det! ;)

2012-01-14 @ 10:06:21
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0