Rubrik.

Hejsan svejsan.
.
Kolla in mina coola frukostmackor ;) Jättesöta! :D
.
Jaha, helgen har iallafall varit riktigt trevlig och rolig!
I fredags blev det lite bowling med alla pojkar, jag vann ;) nej det gjorde jag inte. Men jag var nog den som gjorde flest strikear, dom räckte dock inte hela vägen uppenbarligen.. Men det var jättekul! Sen gick vi hem hit och pratade skit, och jag gick o la mig och somnade bums när de andra glodde på film. När jag vaknar dagen därpå är fortfarande Carl kvar..........? Haha så han var här hela dagen o vi flötade visst pizza, igen.. Men senare bar det av till johannelund för film-mys. 
Idag har alla varit och badat, förutom jag för jag skulle åkt hem till skogen. Men det blev inget med det ändå.. Nu är vi precis hemkomna från johannelund där vi käkade go-mat och kollade på film.. Och nu ska vi avsluta dagen med att äta morötter och kolla på ytterligare en film.. Mycket film denna helg.
.
JAHA, det var det :)
Hej hopp

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0