Aldeles straxt semester! <3



Bra låt!
<iframe width="480" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/RRppbWKdoNE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Och om den länken jag just la upp inte vill fungera så får ni en vanlig här.. Linnea Henriksson - Lyckligare Nu
Jag har gått och kärat ner mig i Linnea Henriksson från Idol förstår ni ^^ <3 hihi

Jobbat har jag gjort idag, bara imorrn kvar sen är det äntligen semester i 3 veckor! Så himla skönt att slippa detdär stället ett tag ^^ När jag kommer tillbaka ska jag byta plats. Jag vägrar stå mer där jag gör nu!

När jag kom hem så blev det lite hemliga samtal, som förhoppningsvis gör att det kommer roliga papper genom brevinkastet nästa vecka! Det borde föresten komma två roliga kuvert, ett  med roliga papper och ett med mitt nya bankomatkort, då jag har lyckats gå o slarva bort/tappa mitt gamla -igen! Jag är så duktig. Blev att laga lite mat efter det, jag som är så duktig. Brända korvar med några potatisgrejjer till. Men det gick att äta illafall!

Efter det slappade jag i soffan ett tag, höll på o somna tills Sebbe ringde, som är på Öland med familjen, den fuskisen.
Och sen blev det att dra på sig promenix-pjucksen och hörlurar o så iväg på en promenad :) Så nåt bra har jag gjort idag. Sprang tillochmed några meter, kan ha varit nästan två tredjedelar av en kilometer! xD Nej men det var skönt.

Usch jag har aldrig något kul att skriva om.. JAg måste göra nåt med mitt liv! Aja dags att sova, klockan är alldeles för mkt för att en lilltjej som jag ska orka upp imorrn.

Tack för mig, leverpastej! <3

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha, man hinner ju inte göra så mycket när man jobbar :)



Jag älskar Linnea Henriksson! Hennes röst... Aaah.

2012-07-13 @ 09:27:04

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0