Försöker mig på att fotogafera.......xD

Hejsan hoppsan!
Idag är det onsdag, kan säga att det var alldeles alldeles jättesegt att jobb idag! Och det känns som att jag inte är ensam om att tycka det.. Men men. Nu är det inte många dagar kvar som jag ska vara här ute i skogen, tror att de ska komma hem på lördag, men är inte säker (A)
Ja, som överskriften lyder så har jag försökt mig på att fotografera litegrann nu de senaste dagarna.. Går inte riktigt som jag vill ^^ Jag vill ha en systemare så jag kan fota maaaaassaaa fina bilder :) 
Och här har ni!
Frasse
Kvassa
Kvassa
Frasse
Blomster
Farmors hus :)
Och här har ni 3 bilder från när jag försökte mig på att panorerera eller vad det heter.. Gick ju sådär.. Den nedersta bilden fick en grå överkant, hur jag än gjorde! Men det blev ju nästan bra ändå ;D
Sebbes Awsome monster hojj får avsluta det hela :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Nedersta bilden var asfin!

2012-05-02 @ 23:29:41

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0