"Nothing is more important than to love, and to be loved"


Frasse

Hejsan hejsan!

Här får ni min favvolot just nu medans ni läser ^^
Frida Amundsen - Closer
(jag fattar inte hur man får in så man kan se videon som endel andra gör.. så detta får duga ^^)

Vilket himla underbart väder vi har fått nu de senaste dagarna! Det är dock inte lika underbart att sitta inomhus och svetsa, och speciellt inte när det kommer varmluft från de stora fläktarna! Det beror på att vi måste ha värme till lackugnarna. Men jag tycker ju att det borde gå att stänga av värmen till alla de andra hallarna förutom till lacken?
Och inte går det att ha portarna öppna för luften är lika varm ute x)
Jaja, jag ska inte klaga. Det kommer bli värre snart!
Men idag har vi fått in en praktikant uppe hos oss. Hon heter Lina och är jättetrevlig! Hon skulle varit nere i hall 22 först.. Där den andra praktikanten hamnade. Men de hade (som tur var) ingen plats där så hon fick vara vid mig! Hon har verkligen lättat upp denna sega måndag! Skönt att det ramlar in mer och mer tjejer, så nu är vi 3 :)

I helgen har jag varit ute hos mor och hjälpt henne i trädgården, har varit himlans skönt att slippa den här tråkiga lägenheten. Så på lördagen blev det fest uppe i Hagaparken i mjölby. De körde ölbrännboll o grejjer, men jag nöjde mig med att titta på ^^ Ska jag vara ärlig blev det lite småsegt där då jag inte kände någon typ.. Men sen kom Mia och Peter, mina gamla jobbarkompisar från MST, och så åkte vi en sväng i deras raggarbil, och hamnade nere på Onkel Sams.
Jag hade jättetrevligt och det var ett jättebra band som spelade, Midnight Teds.
skulle vara kul om det blev någon mer fest, fast med lite folk som man känner. Och sen att endel rötägg inte fick komma. Som tyvärr kom till festen i lördags. Det hade jag nog klarat mig utan.. Men men det är bara att skita i!

Just nu hålls jag och tvättar. Inte särskillt kul men det måste ju göras. Igår bakade jag kladdkaka, och jag känner att jag är riktigt smidig när jag ska baka, som glömmer ingredienser lite här o där ^^ Glömde hälla i det smälta smöret.. Så det kom jag på när jag precis satt in kakan i ugnen, men då tog jag ut den och hällde i smöret i formen och vispade det där i! Blev lika gott för det, om inte lite godare ;D





Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0