Helgens dunderbravader!

Hallå i stugorna!
Här sitter jag och lyssnar på min awsome låtlista "Rock n roll" på Spotify ^^ Fast inte min spotify, utan Sebbes. Jag la ner min när jag va arb.lös och inte hade några pengar att betala premiumen med. Och nu när jag väl har pengar så tycker jag bara det är onödigt. Sebbe lyssnar ju ändå knappt på sin så då kan vi lika gärna ha den ihop ^^ Sebbe som skulle varit ledig idag och imorrn åkte till jobbet tidigare för ett nattpass...... Så jag är helt ensam :( buhu!
.
Men som överskriften lyder så ska jag berätta om allt skoj som hänt i helgen!
I fredags vare jobb, normalt brukar jag vara kvar till efter 15-hugget, men man får gå hem 13:45. Jag gick då hem kl 14, vilket var aningen skönt vill jag säga! Sen kommer jag faktist inte ihåg vad vi gjorde den kvällen.. Jo vi var hemma hos min mor en sväng och fixade lite.
.
Sen på lördagen åkte vi hem till Sebbes mor i Bankekind för han skulle fiffla med något. Då bakade jag pepparkakor, som blev alldeles för tjocka och är inte särskillt goda alls... Och jag är Tildes nya bästa vän, och bokläsare. Hon lyssnar dock inte så länge och gillar att avbryta mitt läsande titt som tätt xD Sen på kvällen skulle Sebbe till sina pojkvänner på fest, och jag hade tänkt vara hemma och dött.. Men så blev det att jag också åkte till Sebbes pojkvänner och deltog. Blev GH mett gitarr trummor och mick! :D jättekul! Men det övergick sedan till att vi spelade något förfest-spel. Och herregud så dant det blev! Micke stackarn fick gå till grannen och be om socker o kondomer, kom tillbaka med en kondom. Hahaha! Senare kom Ronja förbi, och nu har jag två sugmärken på halsen. Det ena är inte särskillt stort som är gjort av Sebbe, sen kommer Ronja som en jävla dammsugare och jag får ett röd-lila stort svullet märke på halsen som inte är borta än! Försökte sminka över det imorse men sminket försvann. Dock la ingen märke till det, puh!
Men det var iallafall jättekul i lördags. 
.
Och igår, söndag, blev det lugnt. Vi åkte vi till motala på kalas för Sebbes mormor. Och det var allt trevligt. Så på kvällen efter all fika blev det att hämta min mobilladdare och bil i johannelund hos Pojkvännerna. Och pizzaflööt väl hemma framför tv:n.
.
Och det var det! Orkar inte skriva mera nu ^^ haha
.
Men hej med er, och på återseende!
.

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha jag tror jag gillar den mest också, haha! :)

2011-12-16 @ 10:06:10
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0