Julklappsers! Önskar jag själv kunde få dom...



Upptäckte precis att jag kunde göra bilderna större xD hahaha så efter jag är...

Hallooo hallooo!
Usch vad jag är dålig på att skriva här nu för tiden.. Shame on me.
Men idag har jag varit och handlat julklappar hele dan. Är dock inte klar än.. Suck. Inte kul att leta grejer till andra för man hittar alltid massor som en själv vill ha, haha! Jag var mest o skente på Ikano, och missade tyvärr julklappsregnet på grund av att jag stog i fel kö -.- Ännu mera suck. Fast jag kan ju gå dit nästa lördag och söndag för då är det julklappsregn igen, och helgen efter det och så vidare fram till jul.
Måste bara flika in med att Sebbe just nu sitter och spelar Battlefield 3 som han är så stolt över. Det är tamej sjutton det sämsta spelet man kan spela :O Hur kul är det egentligen att springa runt och skjuta folk?? Jag fattar iallafall inte poängen med det. Karlar...
Men men. Var inne en sväng på stadium med idag, och jag såg hur lång kön var redan när jag kom innanför dörrn.. Och ändå gick jag in? Så det är allt bäst att den människan som ska få paketet därifrån blir nöjd, nu när jag slösat bort så mkt dyrbar tid i den skit-kön. Fast ganska kul att man får slå in paketen själv där :) Jag gjorde dock inte det..Tog bara med mig så jag kunde slå in det hemma. Sen när jag ÄNTLIGEN kom hem slog jag in alla paket, blev så många att snörena och klisterlapparna tog slut.. (Sorri Sebbe) Men det är ju bara att köpa nytt, det är ju faktist inte särskillt dyrt.
I fredags var jag hus och barnvakt för att mamma, Rolf och Simon stack till Danmark och checkade in på Ullared i samma veva. Så min kära mor fick en bäställning av mig, har ju lite dåligt med jobb t-shirt:ar så såna fick jag.  
Skulle åkt hem i torsdags med men då var Towe där. Så henne skjutsade jag hem på fredagen, så passade vi på att handla godis inne på Willys. Lyckades få Towe att köpa en blomma åt mig med, och en flaska Aurora som jag tänkt smutta ur igår kväll. Men den glömde jag självklart hemma -.- och mitt julpynt som jag skulle tagit hit. Aja.
Tände massa ljus och grejjer när jag kom hem och hade städat undan och gjort vackert, men när Sebbe kom hem fick de inte lysa mer för dom störde honom nu när han skulle spela -.- Haha gu då jag gnäller på honom stackarn, men jag tycker allt om honom lite också ^^ Fast bara på torsdagar.
Men nu ska jag väl börja med maten för den lär jag juinte få någon hjälp med nu! Haha

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Martina, battlefield är sviiiiiiinkuuuul! :D

Iallafall när man kör mot varandra, det har ju pappa och jag gjort sedan jag var liten hahaha gryyymt kul, lär dig gilla det så kör vi! ;D

2011-12-04 @ 20:58:21
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha typiskt dig att bli illamående av en sådan sak, hahaha XD

Men jo Martina det är kul! :)

2011-12-05 @ 09:08:17
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Cindy

Haha! XD "får inte lysa för mycket för att det stör när han spelar"

2011-12-05 @ 11:30:48
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: pessys

Hej fina du! Allt bra idag? :D Kramisar!

2011-12-05 @ 12:16:52
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: Cindy

Svar: Haha nej i vår lilla familj är ingen frisk :) Tack detsamma! ;)

2011-12-06 @ 21:24:23
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha sluta mobba dem! :O

TACK, det fick jag och tårtorna var goda! :)

2011-12-07 @ 09:18:06
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0