Halloweenfest och däckbyte.



Hallåå där!

Igår var vi hos Mia i Väärstaa på halloweenfest! Skitkul :D och jättetrevligt att träffa alla gamla jobbarkompisar igen!
Dock lite tråkigt att inte alla kan hålla sin hygien fräsch när man är full.. Alla möjliga kroppsvätskor gick att hitta under kvällens gång. Huga! Men annars var allt jättekul. Och alla hade så roliga dräkter på sig ^^ Och den som hade bäst dräkt fick ett pris, och vem fick priset? Jooo den snyggaste vampyren i stan, typ jag ;D haha. Så bilderna ovan visar presenterna. Så fick jag en extra present för jag fått jobb ^^ massa shyssta shotglas ;D
Och hur såg jag ut då? Jo jag hade vit färg i hela nyllet, min svarta nyårsklänning, en vampyr-cap, långa sånadär fina handskar o lite sånt skit. Illrött läppstift och ROSA rough! hahaha fyfan så jag såg ut. Sebbe tyckte jag såg ut som en clown.. :P o så hade jag ju självklart vampyrtänder. Ja kvällen var suverän!

Så sov vi över där och tog en pizza till frukost x) haha o sen blev det hemgång. För mig blev det att byta till vinterdäck på min fina sierra. Gick väl sådär.. Det tog tid för hjulmuttrarna på ena bakdäcket råkade bli runda...Så fick springa runt o leta efter nya muttrar.
Och bilen gick så braa efter bytet!

Ja o sen åkte jag till min man o nu sitter vi här o kollar på Beck. Och jag är nervös inför imorrn! Men det ska nog gå så bra.

Men nu känner jag inte för att sitta här o fjolla längre. Herrå!

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Haha jag sa ju att du skulle bli skitsnygg sådär :D Grattis till vinsten och lycka till imorgon! :)<3

2011-11-07 @ 09:32:00
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0