Show must go on

God förmiddag på er! Här sitter jag framför datorn o äter frukost o lyssnar på en massa musik.
Russinbröd med skinka o gurka, yougurt med persika annanas aprikos och päron-smak. Det funkar så bra så ^^
Och Sebbe är på jobbet och kommer inte hem förrns efter kl 11 ikväll! Men jag har väl förhoppningsvis annat för mig om allt går som nästan planerat. Men kl 12 ska jag tvätta, ganska behövligt just nu..
~
I torsdags var jag på farfars begravning. Vilket var mycket sorgligt, men det var den finaste begravning jag nånsin varit på, och väldigt personlig. Men bara för att han nu inte finns här fysiskt, så kommer han alltid att finnas kvar hos oss. Men jag kommer alltid att sakna dig farfar! <3
~
Igår hade jag lyckats jobba in 1.25 i jobbsaldot på något konstigt vis? Så blev att sluta 1,5 timmar tidigare då. Det var väldigt skönt kan jag säga. På kvällen lagade vi världens godaste stroganoff och till efterrätt hallon o björnbärs-paj! Det var ganska mumsigt kan jag väl säga ^^
~
Ja men det var väl det än så länge. Vad som sker resten av dagen lär ni kanske få läsa i ett senare inlägg om ni har tur.
Hejsvejs!
~
P.S
Anledningen till att jag har gjort ett sånt:~ mellan varje stycke är för att det cepar.. lr nåt.

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha jasså, det är bra att du tar tag i lite saker åt honom, är han som Victor behöver han nog det, haha! XD

2011-11-12 @ 13:14:02
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha va?! Den var ju jättemysig! Det är ju när den är tom den är lätt att inreda då äre ju bara att köra på! ;)

2011-11-12 @ 13:20:25
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0