Terapiarbete och shoping ^^

Goddagens på er!
Hoppas att allt är bra med er, för det är det med mig.
Dagen på jobbet har varit okej.. Blev klar med mina sidolemmar så då fick jag bocka små plåtbitar. Kenneth sa att det är inte så många, det är bara tusen stycken..
SUUUUUUCK! Men jag hann iallafall göra klart en hink idag, så bara två kvar.
.
Så efter jobbet åkte jag hem och sen gick jag ner till stan och shopade. Med hem fick det följa med en vit halsduk och en vit fin mössa, och så en tröja som jag har kikat på ett tag. Allt från Gina Tricot. Nu ska jag bara köpa mig ett par vantar med. Det får bli mysiga lovikavantar troooor jag  ^^
Hopp hopp.. Nu ska jag väl kolla på Vampire Diaries ^^
.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

DIN HÄRMIS! ;)

Jag letar ju som en tok efter en sådan mössa men den på gina var för stor för mig! Halsduken vet du ju redan att jag har, haha! :D

2011-11-28 @ 20:27:37
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Haha det tycker jag! ;)



Haha ja, fast jag tror inte de blir bra.....

Tss man tänker inte köpa något så länge, då har man redan gjort det! Erkänn bara att du blev inspirerad av mig! ;D

Och ja de är myyyysiga!

2011-11-28 @ 20:53:47
Postat av: Malin www.mwphotos.se

Och fattade du inte så var kommentaren från mig Malin nyss men något hände så det försvann!:O

2011-11-28 @ 20:54:25
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Inte behövs pfff! Jag köper ju aldrig något ja inte använder och alla behöver kläder! Man måste ju ha något att byta med! :)

2011-11-29 @ 06:36:18
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0