Brutna klackar och tår! - men vill man vara fin får man lida pin.

Hallå i stugan! Finns här några snälla barn?

Längtar till vintern när jag kan använa min assnygga vinterjacka utan att dö av värmeslag! xD
Nu var det några dagar sedan jag skrev något här, har varit ganska så upptagen känner jag.. Nu är kl 04.10 och varken Sebbe eller jag har gått och lagt oss än. Eller ja sebbe somnade i soffan en stund.. Men vi har hållt oss vakna för vi har skjutsat hem folk, lille Freddy och lille Simon. Men jag är ändå inte trött än och det känns inte som om jag skulle somna även om jag försökte.. Men men.

Som rubriken berättar för er så har jag försökt mig på att vara lite vacker i helgen, den överdriver dock lite.. Jag har varken brutna klackar eller tår, men det känns som det åtminståne!
Det var ju Stylefulness Event i fredags. Men jag ska skriva om dagen från början.
Åkte in till Malin vid 10-tiden på fredagsmorgonen för att fixa lite. Vi satte oss bl.a ner för att skriva presentkort, 70 st! det var inte så farligt, värre var det dock att lägga i dom i kuvert och vika ihop dom... Terapiarbete! Sen fixade vi oss iordning (malin fixade både henne och mig) med smink då. Sen tog vi 12.48 tåget in till linköping där Sebbe körde oss till lägenheten och sen gick Malin och jag ner på stan för att shoppa! Jag hade mitt prresentkort på Gina som jag fick av Malin i present dagen innan iaf så det fick bli en fin tröja därifrån! Malin handlade betyyydligt mer! :O haha nejvars. Så hämtade vi ut Biobiljetterna till Twilight som vi ska se den 18 november!

Herregud vad mkt jag skriver om något som kan förkortas till 3 meningar. Men det får ni leva med! :O eller skit i att läsa x)

Men sen fick Malin rusa iväg till Sliver där Stylefulness hade sitt event, en annan fick dock vänta till kl 8 då det hela började. Och fin ville jag ju vara så jag tog mina ända klackskor, en svart klänning och en sorts midjejacka. Till en början funkade skorna bra, men några timmar senare var det förjävligt! Även fast jag mest stått stilla hela kvällen! Så vid 11 gick jag hem och bytte om! Gick i klackisarna till Å-gatans slut sen tog jag av mig dom! Gud så skönt det var kan jag säga!
Väl hemma tog jag min fina nya tröja, yeans och bytte skor (tvättade fötterna med) och sen traskade jag tillbaka ^^ Hämtade ut min goodiebag (för VIP-gäster) innan jag följde Malin till station, och sen fick jag gå hem o slänga mig i soffan med en macka och yougurt! Sebbe som vart på fest kom hem några min senare. Tur det så jag slapp bli väckt av honom mitt i natten.
Men jag tyckte att kvällen var rolig och värd fotsmärtan! Jag hängde ju med med Malin och hennes kompis Elina :)
Så tack Malin för en kanondag! :D <3


Ja sen idag (igår) sov jag läänge, medans sebbe gick upp tidigt för att gymma med Robin, i typ 70 år som vanligt -.-'
Sen blev det bara slöa slöa och städa iordng lite och duscha bort gårdagen x) Sen så åkte vi ut till Sebbes mor som fyllt år. Där bjöds det på fika och senare god mat till endast sebbe o mig. Vi stannade ganska länge, ända till 10-snåret.. Sen blev det att köpa litegranna flöt och kolla på film ända tills det var dags at skjutsa Freddy och Simon. Jättekul att träffa dom igen, och höra nytt skvaller från gamla goda MST.

Men nu iallafall är det dags att runda av här och försöka sova.

Tack för mig, leverpastej! :D

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

60 presentkort var det, överdriv inte här nu va! ;)

Och tack själv för den roliga dagen, skitkul! Vi måste ses lite oftare! <3

2011-10-30 @ 09:41:31
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Cindy

Min kompis Lina hade stylat modeller till det eventet :)



Haha jag vet hur det känns med segtränande pojkvänner ;)

2011-10-30 @ 12:10:20
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0