Svarta kisseungar 4 sale, for freeeee! Ngn???



Tja!
Sitter nu nere i Borås och väntar på att maten ska bli klar, älgstek och potatisgratäng. Blir nog supergott! Sebbe är ute och hålls med bilen som han har gjort heela dagen... Men nu har vi kanske kommit på ett fel. Håller tummarna på att det bara är det nu.
Och så har vi ju varit ute på en långpromenad på ca 7 km. Jag trodde jag skulle dö efter första uppförsbacken som var jävligt brant och ganska lång. Men den var inte den ända -.- var typ 5 st minst lika branta och långa allihopa! Men så tillslut när vi gått halvvägs så sluttade det nästan bara neråt. Vilken lycka!
Hade dock inga gympapjucks med mig, och mina vanliga håller på att gå sönder då sulan typ är 1 mm tunn nu, så det va ingen skön promenad för mina fötter. Men annars helt okej!

Nu fick Sebbe igång bilen där ute! Det va nog det där lilla felet, eller kanske bara tur, men jag tror mer på det förstnämnda. Så nu blir han förhoppningsvis på lite bättre humör ;D
Dessutom är maten snart klar, gutt. Promenaden gjorde mig visst lite hungrig.

Vad ska jag hitta på att skriva nu då..?
Jo just! Det springer ju runt 8 små kisseungar här nere som de inte vet vad de ska göra med. Bilden ovan visar 4 av dom, resten har lagt sig på några andra konstiga ställen.. Så om det är någon som vill ha så får ni hojta till! Om någon hinner läsa detta innan vi åker hem imorrn dock.. Men nu har jag iallafall skrivit det. They are for freee! Eller för en pytteslant bara.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Åååh... katter :)

2011-10-07 @ 10:05:45
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0