Goomorron!



Mmmhmm, vaknade för en timme sedan av att det ringde i hemtelen. Trodde det var mamma som ringde så ville inte svara först, men så tillslut masade jag mig upp. Svarade med ett "mmmmmmh" "Ja hej detta var från miljöverket, är det Carina Rylander jag talar med?"
Haha piinsaamt! Sen vart det frulle och nu El Datoor. Kanske skulle kolla mina mail... Men det stod inget intressant där (alltså inget jobbrelaterat).
Jaha, idag ska jag ta mig in till min man, så jag kan fixa mina dokument så det är Word-dokument. Vi har ju inte det proffsiga programmet på den här datorn, då jag är för trög för att hitta den rätta att ladda ner.. Vill ju inte gärna betala för det. Om det inte är någon här som gärna vill skicka en länk till en gratisfil? :D
Ute är det lika tråkigt väder som vanligt, usch usch.
Fick dessutom höra igår att mitt hår ser förskräckligt ut! Av mamma. Antagligen för att den röda färgen rinner ur när jag duschar. Så blir väl att färga det brunt igen med något bra märke denna gång, när jag nu ska ha råd med det. Om jag inte kan få mamma att betala för den eftersom det var hon som gnällde! Tror inte jag kommer lyckas övertala henne till det dock.
Men nog om mig :)
Någon som vill köpa mina underbara klackskor från Din Sko? Strl 38.. Använda endast en gång :) Klacken är då lite sliten, men vadå, vem ser den? :) 300 kr??

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0