Obehagliga drömmar..


Bild från Östersund i somras

Morrn morrn!
Ja som rubriken säger så har jag drömt väldigt obehagliga drömmar inatt, fy fy.
Och dessutom, man går o lägger sig med en snygg karl, som man tror att det kommer hålla med. Sen när man vaknar, ja då är fanskapet försvunnen! Jävla stil :( Haha nä men Sebbano gick ju till jobbet som vanligt imorse. Tråkigt.
Men nu skulle jag berätta om mina konstiga drömmar.
Jo det var som så att jag satt i en bil och var jagad, så jag gömde mig där. Sen kommer en man med en typ bazooka o skjuter mot bilen. Normalt sett så skulle bilen bara studsa upp en liten bit. Men i min dröm så flög den minst hundra meter upp i luften, och jag var inte död så jag hängde ju med upp, och sen faller, mot döden. Fattar ni vilken äcklig känsla?! Man faller fortare och närmar sig marken, men när man ska slå i, nej jag vaknade inte, men då skjuter jäveln igen o man flyger upp, och faller igen. Det känns så äckligt så det är inte sant! Och inte nog med det.
Sedan drömmer jag att jag gungar, men snörena som gungan hänger i töjer ut sig och man gungar högre och längre. Tillslut känns det som man  flyger jorden runt! Men jag tappade inte taget, så åter igen den där fallande känslan högt uppifrån och i snabb hastighet.. Uuuuuusch! Men dessa drömmar kanske betyder något.. Vet att en kompis mamma har en sån bok ^^ Kanske skulle höra med henne.

Men nu, snart, så är det dags att stiga upp och äte lite frulle. Sedan vet jag inte riktigt vad jag hittar på, men jag tänker inte åka hem än, för jag ska äta lunch här innan.. Nu är jag pissnödig, och tänker inte skriva mer. Så vi hörs nog ikväll.
Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Äckliga drömmar! En tolkning kan vara att du gör något som får orimliga proportioner och att du inte vet riktigt hur du ska klara dig ur situationen (utan att falla/tappa fotfästet).

2011-09-16 @ 11:44:17
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

hmm.. lustigt. o känslan kommer varje gång jag tänker på det nu.. huga! hehe, men tack för svaret! :) det kan jag ju sitta o fundera på idag ^^

2011-09-16 @ 12:18:21
URL: http://martinarylander.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0