Dag 1 av 12 hemma på landet!

Sitter och tittar på gamla bilder :) Favvobild på voffsingen! <3

Hejsan hoppsan!
Ja jag bor numera ute på landet igen, iallafall i 2 veckor. För att mamma, Simon och Rolf semestrar i USA! Och vid det här laget borde de nästan ha landat borta i New York. Hoppas att flygresan går/gick bra! Har hållts o tänkt på en massa otäckheter som att planet störtar eller att de blir tillfångatagna o inte kommer hem.. Men det ska nog gå bra ^^
Och jag har det bra här, det ända dåliga är väl att det blir lite långt till jobbet.. Så alla mina pengar går åt till bensin denna månad.. Jag som får fetinglön från övertiden och tänkte spara och grejjer.. Vi får väl se hur det går med det.
Sebbe ska förhoppningsvis komma hit idag, men inte säkert nu för att hans bil har gått sönder :/ Men kanske blir att han tar MC:n.. Synd att det är så tråkigt väder bara annars hade det ju gått bra!
Och jag stör mig förbaskat mkt på detta tangentbord som ungarna har slagit sönder.. Mellanslagsknappen är lite ur funktion så den skramlar och segar -.-
Hungrig börjar jag bli med, men hade ju tänkt vänta på att Sebbe skulle komma hit, om han nu gör det.. Men isåfall ska vi iallafall äta fiskpinnar och potatismos, det har jag bestämt!
Mjaa.. Köpte en fin blomma idag på vägen hem med ^^ Billigt billigt i blomaffären som öppnad vid citygross igen :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Du får passa på att åka ;) Går det bra att vara hus(djurvakt)?

2012-04-26 @ 19:19:01
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0