Dagarna kommer och dagarna går

Tjabba!
Här sitter jag och tycker synd om mig själv.. Mensverk, ont i höften och trött. Dessutom är det inget fint väder ute.. Blev helt plötsligt inte alls lika pepp på att promenixa som jag var tidigare på jobbet, när solen sken och allt bara var så härligt och jag hade fått i mig min lunch och var sprudlande glad. Eller.. var jag det..? Äsch.
I helgen var min kära fru Anna här! På fredagen softade vi i det fina vädret, sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer den dagen.. Men på lördagskvällen bowlade vi och i söndags var vi hemma på vishan och bytte däck på min bil.
Och det var det. Riktigt kul var det att ha henne här! <3 Men om Sebbe tyckte det eller inte, det är en annan femma ^^
Har varit ute på långpromenixer både i måndags och igår, och igår sprang jag faktist halva rundan tllochmed! Fy satan så jobbigt det var.. Och det var då jag fick ont i min höft. Borde kanske inte gå så långa rundor i början, så jag hinner mjuka upp kroppen (A) ^^ Haha. Men idag kanske det inte blir någon promenad.. :( I så fall senare ikväll när det är kolsvart ute typ..
Aja, nu ska jag tvätta av mig lite så jag ser presentabel ut när vi ska handla sen. 
Hej med er!

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0