Min nya hårfärg! Och lite annat myspys.

Hejsan hejsan!
Jaa nu har jag färgat håret igen.. Snart tappar jag det! Det hände dock inte så mkt, förutom i utväxten. Men resten av håret är fortfarande rödbrunt och kommer nog aldrig lyckas bli någon annan färg. Om jag inte rakar av mig hela skiten och låter det växa ut på nytt?
Efter hårfärgningen blev det påskgodis-flöt i några minuter innan vi bestämde oss för att gå ut och hurta lite. Vi gick faktist den korta rundan i Ryd-spåret. Var riiktigt skönt att komma ut och få gå i skogen och andas frisk luft och känna alla mysiga dofter ^^ Såg en söt groda! Den var typ vit.. Kanske mer beige..Typ.
Och nu håller vi på att laga mat, såhär dags.. :$
Det var det, hej med er!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hihi, det ser ut som att du har rakskum runt munnen på den vänstra bilden :)

2012-04-11 @ 22:16:29
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0